Hejoo ! Po długiej przerwie ponownie postanowiłam zrobić metamorfozę. Ehm Jakoś nie miałam weny :p... Ale przechodząc do tematu... Dzisiaj odmienie ola1213.
O to ona: :]
Jakoś nic mi tu nie pasi :p... Spodnie rażą w oczka, bluzka za krótka, a buty nie pasują. I jeszcze jeno... Czy nie uważasz że czerwony nie pasuje z kolorystyką do pomarańczowego ? Bo jak dla mnie nie ...
Cała twa garderoba jest wypełniona w jakieś nie wiadomo i co ! Nie miałaś rzadnych konkretnych spodni, torebek/kopertówek prawie wcale, a o paskach to już nie wspomnę ! Mówiąc w prost... Same darmówki ! No sorry ale to jest czysta prada...
Znalazłam w twojej szafie taki cudny sweterek, no i problem w tym że nie miałam do czego jego włożyć ! A mianowicie spodni.
Make up
Widać że stawiałaś na naturalność. I dobrze :) Mi się bardzo podoba.
W wersji PO nic tu za wiele nie zmieniałam. zaledwie włosy i zmieniłam cień do powiek. Oraz rzęsy pomalowałam tylko małym tuszem. Mi się nawet podoba a tobie ?
Jeśli cię czymś obraziłam to bardzo przepraszam
Czekam na twoją ocenę :)
Bye ShenyCenss ♥ ;*
wtorek, 20 listopada 2012
piątek, 9 listopada 2012
Metamorfoza QnitQ
Witajcie ! Po długim czasie postanowiłam w końcu zrobić to co do mnie należy. Miałam małe problemy ze wstawianiem postów, gdyż w ogóle ich nie mogłam wstawiać. Ale już się wszystko naprawiło i mogę wstawiać metki :). Przechodząc do tematu dzisiaj odmienię redaktorkę naszego bloga, QniQt oto ona:
Strój
Pierwsze pytanie: ... "Co to jest?" Włosy zasłaniają większość stroju. Nie polecałabym ich :P. Po drugie; Jak dla mnie jakoś tak za ścisło, grubo tu. No nie wiem jak to określić :] Mówiąc w prost; stylizacja do wymiany...
Niby masz dużo ubrań a jakoś nie było z czego wybierać. Wyszło to co wyszło i nawet mi się podoba :). Zachęciłabym tobie abyś kupiła se jakieś sensowne buty, ogółem szpilki
Make up
Jak mówiłam wcześniej "za duże" włosy :P. Puder jest krzywo nałożony. Reszta jest raczej okej.
Nie miałaś zbyt wiele cieniów do powiek, a dokładniej tylko dwa, trzy z LUXE. Efekt taki jaki widać obok. Mam nadzieję że się podoba
Za wszelkie obrazy ciebie bardzo przepraszam
I mam nadzieję że podoba ci się metamorfoza i może
kiedyś użyjesz jej do planowania swoich stylizacji
Bye ♥
ShenyCenss
Strój
Pierwsze pytanie: ... "Co to jest?" Włosy zasłaniają większość stroju. Nie polecałabym ich :P. Po drugie; Jak dla mnie jakoś tak za ścisło, grubo tu. No nie wiem jak to określić :] Mówiąc w prost; stylizacja do wymiany...
Niby masz dużo ubrań a jakoś nie było z czego wybierać. Wyszło to co wyszło i nawet mi się podoba :). Zachęciłabym tobie abyś kupiła se jakieś sensowne buty, ogółem szpilki
Make up
Jak mówiłam wcześniej "za duże" włosy :P. Puder jest krzywo nałożony. Reszta jest raczej okej.
Nie miałaś zbyt wiele cieniów do powiek, a dokładniej tylko dwa, trzy z LUXE. Efekt taki jaki widać obok. Mam nadzieję że się podoba
Za wszelkie obrazy ciebie bardzo przepraszam
I mam nadzieję że podoba ci się metamorfoza i może
kiedyś użyjesz jej do planowania swoich stylizacji
Bye ♥
ShenyCenss
czwartek, 8 listopada 2012
Metamorfoza Justysiaczek_
Hej ;)) Znalazłam trochę wolnego czasu, więc postanowiłam zrobić nową metamorfozę. Oto ona:
STRÓJ:
PRZED
STRÓJ:
PRZED
Stylizacja średnio mi się podoba. Kolorystyka stroju jest zachowana. Jedynie co tu nie pasuje to buty. Nie które rzeczy są nie estetycznie nałożone na doll.
PO
Nie miałam pomysłu. Dlatego nie jestem zadowolona z rezultatów mojej pracy. Wciąż mi czegoś brakuje. W szafie masz sporo darmówek. Radziłabym ci żebyś kupiła sb jakieś nakrycia np. żakiety itd. itp.
MAKIJAŻ:
PRZED
Usta są za nisko. O wiele za dużo sztucznych rzęs przez co doll wygląda sztucznie. Brwi wyglądają jakby były narysowane kredką.
W pierwszej kolejności przybliżyłam usta do nosa i minimalnie obniżyłam oczy i brwi. Zmieniłam fryzurę dzięki której twarz wygląda delikatniej. Do makijażu użyłam 3 cieni: błękitnego, niebieskiego ( LUXE ) i zielonego ( ledwo go widać, ale jest ), tuszu wydłużającego i pomarańczo-brązowego pudru.
Mam nadzieję, że się podoba. Piszcie w komentarzach czy lepiej przed czy po.
~QnitQ
poniedziałek, 5 listopada 2012
Metamorfoza Agacix2000
Dobry wieczór kochani ! Jestem taka śpiąca, że ledwo widzę na oczy. Ale dam jeszcze rade stworzyć metamorfozę :). Dzisiaj odmienię Agacix2000. Oto ona;
strój
Trochę nie pasuje mi tutaj ta piła. Reszta jest ok'ej
Myślę że ci pasuje ten strój ? ehm ... Nie wiedziałam co mam wybrać z tylu ubrań :). No ale coś wyszło i myślę że ci się podoba
Make up
No, no całkiem ładnie ;) Podoba mi się fryzurka :]
Twarz doll'ki "po" mi się bardzo podoba. Lubię te włosy oraz bardzo spodobała mi się ta farba ^^ Myślę że ci się też spodoba :3
Czekam na twoją ocen w mojej księdze gości lub w komentarzu poniżej ^^
Bye ;* ShenyCenss
strój
Trochę nie pasuje mi tutaj ta piła. Reszta jest ok'ej
Myślę że ci pasuje ten strój ? ehm ... Nie wiedziałam co mam wybrać z tylu ubrań :). No ale coś wyszło i myślę że ci się podoba
Make up
No, no całkiem ładnie ;) Podoba mi się fryzurka :]
Twarz doll'ki "po" mi się bardzo podoba. Lubię te włosy oraz bardzo spodobała mi się ta farba ^^ Myślę że ci się też spodoba :3
Czekam na twoją ocen w mojej księdze gości lub w komentarzu poniżej ^^
Bye ;* ShenyCenss
Metamorfoza ShenyCenss
Dzień dobry ;] Nie wiem dlaczego, ale dziewczyny nie mogą dodawać postów ;( U mnie jakoś wszystko jest dobrze.. Tak jak już ShenyCenss napisała - nie mają połowy przyborniku..
Ja mam wszystko dobrze, więc w związku z tym zrobię dzisiaj metkę dla Sheny..
Ja mam wszystko dobrze, więc w związku z tym zrobię dzisiaj metkę dla Sheny..
STRÓJ:
Przed: Kolor zgniły zielony ładnie prezentuje się z czarnym ^_^ Wszystko ładniutko ;]
Po: Kolor jesieni, czyli brąz. Różne odcienie brązu.. Dlatego ja postanowiłam zrobić strój na jesień ( : Jeszcze jakiś ładny, pasujący makijaż i cud, miód i malina *.*
MAKIJAŻ:
Przed: Makijaż oczu jest zbyt wysoko, kolczyk pod samym okiem nie wygląda zbyt ładnie.. Co innego gdyby był tam pieprzyk albo coś.. Ładnie po pudrowane policzki..
Po: Zrobiłam delikatny, dziewczęcy, niski i z przejściami makijaż... Lekko po pudrowałam policzki, których niestety nie widać ponieważ zakrywają je włosy :c Nie lubię zbyt bardzo tej fryzury, ale tobie pasuje jak ulał : )
Mam nadzieję, że ci się podoba :)
Pozdrawiam Paula/ Emoszka112
Co się stało ? ;(
O co chodzi? nie moge wstawiać grubych liter .. itp. Jest tutaj tylko w lewym bocznym pasku od lewej: Nowy post, HTML, B,I, ABC, Link, [obrazek], i takie dwa cuuś [cytat]
A gdzie się podziało to co się wyśrodkowywało, rodzaje czcionek ? Nie mam pojecia ;(
I nie mogę przez to zrobić metamorfozy ;'(
A gdzie się podziało to co się wyśrodkowywało, rodzaje czcionek ? Nie mam pojecia ;(
I nie mogę przez to zrobić metamorfozy ;'(
Metamorfoza Nicole2605
Dzień dobry ^^ Mam dla was metkę Nicole2605 . Postanowiłam, że nie zrobię makijażu, przez to, ze się zdenerwowałam jak malowałam np. jedno oko - nie wychodziło mi drugie, etc..
STRÓJ:
Przed: Buty pasują do sukienki.. Sory, że tak mało napiszę, ale jest tu tylko sukienka i naprawdę nie ma czego komentować :/
Po: Zrobiłam to na jasno :) Najpierw miał być kolor pastelowy niebieski, później zobaczyłam, że nie posiadasz niebieskich rurek i wyszło cuuś takiego ;3 Torebka i bransoletka dodają ciekawości całemu stroju..
Naprawdę przepraszam, że nie dałam makijażu..
Podoba się?
Pozdrawiam, Paula / Emoszka112
niedziela, 4 listopada 2012
Metamorfoza Kingusia2207
Witajcie ! Mam dziś dla was kolejną metamorfozę. A jest nią Kingusia2207. Oto ona
PRZED
Hmmm... To jest styl scene tak ? Jeśli tak to ehm.. całkiem całkiem ;)
Tylko nie pasują mi tutaj te trampki ^-^
Po
Efekt-taki efekt... Powinnaś kupić se jakieś spodnie [rurki].
A co do stroju to mi się podoba, a tobie ?
Make up
Przed
No całkiem fajnie tylko jak dla mnie na styl emo to trochę za mało make up' u
Po
Miałaś bardzo mało kosmetyków, m.in cieni do powiek. Ale coś mi się udało Wiec myślę że ci się podoba ;)
Za jakieś dziwne błędy w metamorfozie to sorrki ;) Mam problemy w bloggu
Czekam na twoją ocenę ; P
PRZED
Hmmm... To jest styl scene tak ? Jeśli tak to ehm.. całkiem całkiem ;)
Tylko nie pasują mi tutaj te trampki ^-^
Po
Efekt-taki efekt... Powinnaś kupić se jakieś spodnie [rurki].
A co do stroju to mi się podoba, a tobie ?
Make up
Przed
No całkiem fajnie tylko jak dla mnie na styl emo to trochę za mało make up' u
Po
Miałaś bardzo mało kosmetyków, m.in cieni do powiek. Ale coś mi się udało Wiec myślę że ci się podoba ;)
Za jakieś dziwne błędy w metamorfozie to sorrki ;) Mam problemy w bloggu
Czekam na twoją ocenę ; P
sobota, 3 listopada 2012
Metamorfoza MniaM._
Hej :)) Jestem Anita. Na Stardoll kryje się pod nickiem QnitQ . Jestem nową redaktorką tego bloga.
Od razu wziełam się do pracy. Oto metamorfoza MniaM._
STRÓJ :
PRZED
Stylizacje jest OK. Wszytko do siebie pasuje. Jedynie co bym zmieniła to spodnie.
PO
Od razu wziełam się do pracy. Oto metamorfoza MniaM._
STRÓJ :
PRZED
Stylizacje jest OK. Wszytko do siebie pasuje. Jedynie co bym zmieniła to spodnie.
PO
Ta stylizacje moim zdaniem jest o wiele lepsza. Czarne zakolanówki dodają jej charakteru.
MAKIJAŻ :
PRZED
Makijaż super. Cienie dobrze nałożone. Twarz ogólnie jest ładna. Jedynie co mi nie pasuje to brwi. Moim zdaniem są za cienkie.
PO
Z góry przepraszam za brwi. Ich nie mogłam zmienić. Fryzurę zmieniłam na bardziej pasującą do stylizacji. Do makijażu użyłam 4 cieni : białego, czarnego, granatowego i niebieskiego, 2 tuszy : pogrubiającego i wydłużającego, pudru.
Mam nadzieje, że się podoba. Piszcie w komentarzach czy lepiej przed czy po.
~ QnitQ
Metamorfoza Gieniusia.
Nie mam weny, mam podły humor i złe samopoczucie :/ Ale musiałam zrobić metkę bo obiecałam ;] Bez przynudzania od razu przejdę do metki.
STRÓJ:
Przed: Wszystko do siebie pasuje. Nie mam do czego się przyczepić. :3
Po: Postanowiłam postawić na elegancję. Użyłam tej torebki, ponieważ w szafie nie znalazłam innej, pasującej do stroju ;] Uważam, że chociaż jest zrobiony w czarnych kolorach, nie jest nudny :D
MAKIJAŻ:
Przed: Śliczną masz tą twarz, patrząc z oddali. Elementy twarzy pasują do siebie, b. lubię te oczy i usta :D Jedynie mogę przyczepić się do tych "sylikonów"..
Po: Zrobiłam, bardzo delikatną twarz.. Makijaż jest w kolorze różowo-czarnym. Policzki jak i usta to mieszanina kosmetyków. Nie nakładałam "rysów" twarzy, ponieważ zakrywały one cały makijaż i doll-ka wyglądałaby prawie identycznie jak przed..
Po: Zrobiłam, bardzo delikatną twarz.. Makijaż jest w kolorze różowo-czarnym. Policzki jak i usta to mieszanina kosmetyków. Nie nakładałam "rysów" twarzy, ponieważ zakrywały one cały makijaż i doll-ka wyglądałaby prawie identycznie jak przed..
Ehh.. Podoba się? Gdzie lepiej : przed czy po ?
Pozdrawiam , Paula / Emoszka112
Pozdrawiam , Paula / Emoszka112
Metamorfoza banana12309
Witajcie ziomki ! Jestem nową, tymczasową redaktorką na tym blogu. Dzisiaj zrobię metamorfozę banana12309.
Zmieniłam i pofarbowałam ci na czarno kolor włosów. Oczy pomalowałam małą mascarą, na policzki dałam jasny odcień różowego pudru oraz pieprzyk. Efekt końcowy mi się podoba a tobie ?
* Za wszelkie obrażenia cię , przepraszam : D
strój
Szczerze ? Nic mi tu do siebie nie pasuje. Buty albo spodnie za krótkie, kurtka nie pasuje a tym bardziej bandamka. Może ci się tak podoba, ale dla mnie NIE .
Efekt "Po" bardzo mi się podoba. W szafie nie miałaś zbyt wiele ubrań, no ale coś wymyśliłam. Mam nadzieję, że ci się spodobał strój : )
Make up
Sądzę, że stawiałaś na naturalność ? Włosy są troszkę krzywo ustawione, lecz to jest szczegół. Ehm... Całkiem ładnie. Nie mam żadnych zastrzeżeń : )
Zmieniłam i pofarbowałam ci na czarno kolor włosów. Oczy pomalowałam małą mascarą, na policzki dałam jasny odcień różowego pudru oraz pieprzyk. Efekt końcowy mi się podoba a tobie ?
* Za wszelkie obrażenia cię , przepraszam : D
Metamorfoza sonia50n
No heej ! ;3 Wstałam dzisiaj o 6 ( :OO ) i postanowiłam zrobić metkę kolejnej osobie z listy, którą jest sonia50n :)
Przed: Nie lubię jak doll-ka ma kolczyki na szyi, policzki po pudrowane na max. i te sztuczne rzęsy ;/ Usta mi się bardzo podobają, mało się je spotyka na stardoll i ogólnie części twarzy są ładne..
Po: Postanowiłam zostawić tą fryzurę i jej kolor.. Policzki masz po pudrowane zmieszanymi pudrami jakie posiadasz. Oczy masz czarno-biało-różowe, pogrubiłam Ci rzęsy i dodałam sztuczne, które wyglądają ja naturalne :)
STRÓJ:
Przed: Fajnie, ale przyczepiłabym się jedynie do tego, że sweter jest trochę zbyt wysoko..
Po: Dopiero zobaczyłam, że ta spódnica "gryzie się" z tą peleryną T.T , no ale nie chcę już zmieniać :/ Mam nadzieję, że wiesz jak to miało wyglądać :]
MAKIJAŻ:
Po: Postanowiłam zostawić tą fryzurę i jej kolor.. Policzki masz po pudrowane zmieszanymi pudrami jakie posiadasz. Oczy masz czarno-biało-różowe, pogrubiłam Ci rzęsy i dodałam sztuczne, które wyglądają ja naturalne :)
Lepiej Przed czy po? Komentujcie -
najbardziej aktywni będą wynagrodzeni :)
Pozdrawiam Paula / Emoszka112
WAŻNE!!
Jak już wiecie, szukam redaktorek na bloga, jeżeli jest ktoś chętny proszę się zgłosić pod tym postem i napisać mi swój nick do stardoll i GG w wiadomości prywatnej..
Szukam kogoś kto mógłby zrobić mi nagłówek do bloga. Chodzi mi bardziej o jakieś profesjonalniejsze programy, niż np. Paint. Osoba ta zostanie wynagrodzona ;3
Paula / Emoszka112
piątek, 2 listopada 2012
Metamorfoza LadyJessica18
Hejoł kochani ! Przepraszam że tak późno notka no ale wcześniej czasu nie miałam bo miałam zawody w tenisa ziemnego no więc wiecie :D
PRZED / Ubranie :
| by:Alesha49 |
Ogółem całość stylizacji nie jest zła, w miarę rzeczy są sb dopasowane tylko że ja bym dała czarne szpilki.Stylizacja fajnie wygląda z tymi włosami chociaż nie są zbytnio ładne ale kolorystycznie i estetycznie jest OK a wy jak sądzicie ?
PO / Ubranie :
| by:Alesha49 |
Stylizacja PO jest stworzona pod wpływem natchnienia, jest ona troszkę w stylu grunge :) Razem z tą fryzurą no stylizacja wygląda genialnie, bardzo lubię tą kamizelkę oraz tą brązową bluzkę pod spodem, dla lekkiego kontrastu dałam taki fioletowy szalik na szuję i białą bluzkę i ostatnią rzeczą wyróżniającą się z tej metki są okularki lennonki dodają ciekawego nasycenia całemu ubraniu.
PRZED / Make up :
| by:Alesha49 |
Bardzo nie lubię tej fryzury, chociaż w tej stylizacji wygląda no całkiem nieźle. Nie pasuje mi tu ciemno malinowa szminka ale jak na całość nie jest źle.
PO / Make up :
| by:Alesha49 |
W tej metce jest bardzo dużo kontrastu np. 2 pudry jeden jaśniejszy który jest pod spodem a ten drugi ciemniejszy który jest na wierzchu. Użyłam także 4 cieni do powiek chociaż tego czwartego pewnie nie zauważycie no ale trudno, tak samo dodałam tutaj tą genialną fryzurę :)
Lepiej PRZED czy PO ?
Metamorfoza Aduniaa1998
Witajcie! Wiem, że długo nie pisałam, ale to przez brak wolnego czasu ;/ muszę uczyć się anglika :C . Ledwo co znalazłam czas aby zrobić tą metkę ;D
STRÓJ:
Przed: Taka trochę "barbie" . Nie wiem , dlaczego akurat tak skojarzył mi się twój strój :P Fajny pomysł miałaś z tą sukienką i spódnicą.
Po: Nie mogłam nic zrobić, ponieważ w każdym pokoju masz jakieś ciuchy ( -_- ) i ciężko mi było coś wymyślić z twojej szafy. No ale jest. Były to nudny strój, gdyby nie te łańcuchy...
MAKIJAŻ:
Przed: OMG!! Jak można oszpecić tak swoją lalkę masą sztucznych rzęs ???? Ja się pytam JAK ?? Cień do powiek jest nałożony za wysoko, aż pod same brwi :/ Kolor fryzury nie pasuje do brwi. Poprzesuwaj usta i nos niżej, zmień nos i wszystko będzie ok :)
Po: Przesunęłam usta i nos, zdjęłam wszystkie sztuczne rzęsy, zmieniłam fryzurę na krótszą i pasującą do brwi... Zrobiłam niski makijaż z jednego cienia jaki miałaś ;[ Wiem, że nie jesteś SS, ale są też różne konkursy które za udział dają SD , więc mogłabyś zainwestować w jakiś puder na policzki ;)
Podoba się? Bo mnie niezbyt :P
Pozdrawiam Paula / Emoszka112
czwartek, 1 listopada 2012
Metamorfoza Jarix7
Hej kochani no jak już wiecie jestem redaktorką na stażu dopiero no to muszę się starać, dodawać codziennie metki i itp. A więc kolejną osobą do metek jest użytkowniczka Jarix7.
Lepiej PRZED czy PO ?? :D
PRZED/PO ubranie :
PRZED/PO make up :
Lepiej PRZED czy PO ?? :D
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)







































